Reklamacije

REKLAMACIJE

Postupak reklamacije započinje pozivanjem broja 063/874-42-89 ili slanja zahteva za reklamaciju na mail: prodaja@alatzasve.rs.

Zatim popunite Reklamacioni list koji možete preuzeti ovde. Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.

Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe AKS. Troškove slanja isključivo snosi kupac. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem telefona na br: 0800 200 016 radnim danima od 08:00 do 18:00h kako biste dogovorili preuzimanje pošiljke. Reklamirani artikal se šalje sa naznakom: Alat za sve onlajn prodavnica na adresu:

Dimitrija Tucovića 87, 26000 Pančevo

Kada pošiljka bude dostavljena, kupac će biti obavešten o prijemu pošiljke. Dužni smo da Vam najkasnije u roku od 8 dana odgovorimo na reklamaciju. Rok od 8 dana ćemo računati od trenutka kada nam pošaljete robu na dogovorenu adresu, jer tek po prijemu robe možemo da utvrdimo da li postoji nedostatak.

Vašu reklamaciju, dužni smo da je rešimo u narednih 15, odnosno 30 dana za tehničku robu. Ako postoje poteškoće u rešavanju reklamacije, tražićemo Vašu saglasnost za produženje roka za rešavanje. Ukoliko ne prihvatimo Vašu reklamaciju (npr. ukoliko ste Vi sami doprineli kvaru rukovanjem suprotno uputstvu ili ukoliko su popravke proizvoda vršila neovlašćena lica), Vi ćete snositi trošak slanja robe i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju u vezi sa garancijom proizvođača. Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da nam najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema proizvoda prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost proizvoda. Primljenu robu ste dužni da proverite po preuzimanju od kurira i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja, savetujemo Vam da takvu pošiljku ne preuzimate.

Pročitajte sve dokumente koji su pridruženi, oni čine sastavni deo instrukcija za podnošenje reklamacije i prava potrošača prilikom rešavanja reklamacije:

Opšti uslovi prodaje na daljinu

Reklamacioni pravilnik

Obrazac koji je potrebno popuniti u slučaju podnošenja reklamacije

Proizvođači